neděle 15. září 2013

Mallorca


Minulý týden jsem si udělala výlet na Mallorcu a bylo to jedno z nejlepších ukončení prázdnin jaké jsem si jenom mohla přát! Jela jsem navštívit kamarádku a ta mě provedla po ostrově. Bydlely jsme v Pegueře a jely jsme na vylet do Magalufu a do Palmy. Také jsme se vydaly na výlet lodí do přírodní rezervace, kde jsme mohly skákat jak z loďky, tak z útesů a já samozřejmě vyzkoušela obojí. Na lodi nám také uvařili paellu a k tomu jsme pily sangrii. Magaluf bylo zase město plné klubů a turistických atrakcí, ale vydat se tam na 24 hodin stálo za to! Provedu Vás celým výletem pomocí svého instagramového deníčku. Teď zdravím z Lichtenštejnska a další post zase z Prahy! 

_________________________________________________________________________________




1 komentář:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...